
PORTRÉK – 22 iskola képét mutatják az informatikai eszközök használatának tükrében. Iskolalátogatásaink során egy-egy napot töltöttünk minden intézményben: pedagógusokkal, vezetőkkel, tanulókkal beszélgettünk és órákat látogattunk. Megnéztük az iskola honlapját, a pedagógiai programot, és ahol van, ott az informatikai stratégiát is. Így születtek ezek az írások. Nem reklámszöveg egyik sem, és nem is kritika. A kötet nem kiválóságok, csúcsteljesítmények gyűjteménye, hanem változatos utak és állapotok csokra, amelyben sok iskola találhat újabb ötletet a fejlődésre saját helyzetének, lehetőségeinek és céljainak megfelelően. Jó lenne, ha minden iskola eljutna odáig, hogy a problémák megoldásához keresne technikai eszközöket, és nem a technikai eszközökhöz problémákat, felhasználási területeket. Ennek a váltásnak a megvalósításához nyújt segítséget eLEMÉR , az az önértékelő eszköz is, amivel az iskolák felmérhetik, hol tartanak az IKT iskolafejlesztő szemléletű használatának útján.
- KSH raktári jelzet: 778841
- Kiadó: OFI
- Oldalszám: 269
- Megjelenés éve: 2011
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése