2015. május 7., csütörtök

A fogyasztói magatartás alapjai / Hofmeister-Tóth Ágnes

 
A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete.
A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásároltak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról.



  • KSH raktári jelzet: 795224
  • Kiadó: Akadémiai
  • Oldalak száma: 300
  • Kiadás éve: 2014

Nincsenek megjegyzések: