2011. április 11., hétfő

Kalandos angliák / Tandori Dezső

1999-ben repültem utoljára, Dublint hagytam ott úgy, hogy már esőben sapkám feltenni, ahhoz is fáradt voltam. Még 2005-ig játszogattam Bécsben angliai futamokat, irodán... de a dolog véget ért. A szent irodalom azonban, behajózós-kedvem kora óta, nekem nem ért véget. Három kis kötetet gyűjtöttem egybe itt, a legutolsó 2006. decemberi írás-rajzolás.
Kuriózum talán, első pillantásra is. A "Walton"-ba kicsit jobban el kell mélyedni, hajrá, bele! a "...más verebek" mackója kézen fogva vezeti Olvasóját. Főmedvémtől ezt el is várom. Mivel ez a kötetterv hirtelen adódott, beugrásszerűen, Kiadómnak külön nagy behajózós köszönet. Amíg bírjuk!

  • KSH raktári jelzet: 579492
  • Kiadó: Tiszatáj Könyvek
  • Oldalak száma: 359
  • Kiadás éve: 2008

Nincsenek megjegyzések: