A Médiagazdaságtan című kötet előző
kiadásai bestsellerré váltak a médiával foglalkozó hazai szakirodalomban. Nem
véletlenül: a könyv alapos és mély, mégis közérthető és remekül tagolt
áttekintést ad a médiapiac trendjeiről.
E legújabb kiadás már naprakészen
elemzi a digitális hálózatok, a közösségi média világát is a hagyományos
médiumok (sajtó, rádió, tévé) mellett. Gyakorló médiamenedzsereknek,
kutatóknak, diákoknak ajánlom. És mindenkinek, aki többet szeretne tudni az új
és változó médiatípusokról, műfajokról, finanszírozási modellekről, a
közönségmérésről vagy akár a magánmédia és a közérdek elvi összefüggéseiről.
Mindenkinek, akit érdekel a demokratikus, szabad média működése.
Sükösd Miklós, Senior Fellow
Media
Diversity Institute, London
- KSH raktári jelzet: 791006
- Kiadó: Akadémiai Kiadó
- Oldalak száma: 255
- Kiadás éve: 2014
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése