2014. szeptember 9., kedd

Médiagazdaságtan / Gálik Mihály, Urbán Ágnes

A Médiagazdaságtan című kötet előző kiadásai bestsellerré váltak a médiával foglalkozó hazai szakirodalomban. Nem véletlenül: a könyv alapos és mély, mégis közérthető és remekül tagolt áttekintést ad a médiapiac trendjeiről. 
E legújabb kiadás már naprakészen elemzi a digitális hálózatok, a közösségi média világát is a hagyományos médiumok (sajtó, rádió, tévé) mellett. Gyakorló médiamenedzsereknek, kutatóknak, diákoknak ajánlom. És mindenkinek, aki többet szeretne tudni az új és változó médiatípusokról, műfajokról, finanszírozási modellekről, a közönségmérésről vagy akár a magánmédia és a közérdek elvi összefüggéseiről. Mindenkinek, akit érdekel a demokratikus, szabad média működése.
Sükösd Miklós, Senior Fellow
Media Diversity Institute, London




  • KSH raktári jelzet: 791006
  • Kiadó: Akadémiai Kiadó
  • Oldalak száma: 255
  • Kiadás éve: 2014

Nincsenek megjegyzések: