2014. szeptember 11., csütörtök

Eset@marketing.edu : marketing esettanulmányok : kihívások és megoldások a magyar piacon

Régóta hiányzott már ez a könyv a marketingoktatásból! A szerzők nagy érdeme, hogy nemcsak aktuális, hanem kifejezetten magyarországi példákkal szolgálnak. A HVG, a MÁV-Start, az Országos Mentőszolgálat vagy éppen a Tokaj Kereskedőház és a többi eset garanciát jelent, hogy az olvasó izgalmas és inspiráló marketingkihívásokkal találkozik.

Az egységes szerkezetű esettanulmányokban nem a levegőben lóg a gyakorlat, hanem összekapcsolódik a releváns elméletekkel. Igazi interaktív könyv: az esetek feldolgozásában kérdések segítenek az olvasónak, akinek gondolkodnia, számolnia és érvelnie kell - egyedül és csapatban is. Ajánlom minden marketinget tanulónak és marketinget oktatónak, valamint mindazoknak, akiknek szervezete piaci kihívásokkal küzd. 
Papp-Váry Árpád intézetvezető 
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézet


  • KSH raktári jelzet: 786993
  • Kiadó: Akadémiai K.
  • Sorozat: Marketing szakkönyvtár
  • Oldalak száma: 279
  • Kiadás éve: 2014



Nincsenek megjegyzések: