Régóta
hiányzott már ez a könyv a marketingoktatásból! A szerzők nagy érdeme,
hogy nemcsak aktuális, hanem kifejezetten magyarországi példákkal
szolgálnak. A HVG, a MÁV-Start, az Országos Mentőszolgálat vagy éppen a
Tokaj Kereskedőház és a többi eset garanciát jelent, hogy az olvasó
izgalmas és inspiráló marketingkihívásokkal találkozik.Az egységes szerkezetű esettanulmányokban nem a levegőben lóg a gyakorlat, hanem összekapcsolódik a releváns elméletekkel. Igazi interaktív könyv: az esetek feldolgozásában kérdések segítenek az olvasónak, akinek gondolkodnia, számolnia és érvelnie kell - egyedül és csapatban is. Ajánlom minden marketinget tanulónak és marketinget oktatónak, valamint mindazoknak, akiknek szervezete piaci kihívásokkal küzd.
Papp-Váry Árpád intézetvezető
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Marketing Intézet
- KSH raktári jelzet: 786993
- Kiadó: Akadémiai K.
- Sorozat: Marketing szakkönyvtár
- Oldalak száma: 279
- Kiadás éve: 2014
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése