2011. október 29., szombat

"Mert álom az ébredés, és ébredés a halál"

Apa és fia sétái a Nemzeti Panteonban.

"Ha önmagamról akarok írni, zavarba kerülök, és megbénul tollat tartó kezem. Mit írjak? Hol és miként születtem, mely iskolákba jártam, mit tettem és mit nem? Hiszen ezek az élet véletlen adatai, és aligha érdekelnek másokat. Egyszerre ide kerültem erre a világra, emberré lettem, és egy napon el kell majd innen mennem. Próbálom utánozni az embereket, és ez néha roppant nehéz: el is csodálkozom gyakorta, hogy mennyire nem vagyok idevalósi. De éjszakai álmaim gyönyörűek, és töretlenül hiszek Istenben és az emberekben. Életrajzom - ha tehetném - csakugyan rajz lenne: egy lassan tovatűnő felhő sziluettje."
szerző: Varnus Xavér
Fotó: id. Varnus Xavér

  • KSH raktári jelzet: 827957
  • Kiadó: Alexandra
  • Oldalak száma: 160
  • Kiadás éve: 2002


Nincsenek megjegyzések: