2014. július 25., péntek

A boldog házasság / Gyökössy Endre

„Ezt a kis munkát nem tudományos dolgozatnak szántam, inkább léleknevelői szándékkal írtam. Bár fölhasználtam benne a legújabb szakirodalom általam elérhető eredményeit is. Főként lelki gondozói naplóm feljegyzéseit dolgoztam fel benne. A leírt példák életből valók, de a férfi nevét mindig Ádámmal, a nőét Évával helyettesítettem.” (Gyökössy Endre)

A kötet tartalmából adódóan előfordulhatnak olyan témák, amelyeket a szerző a Magunkról magunknak, az Együtt a szeretetben és a Bandi bácsi a szeretetről c. könyveiben már érintett. Ezeket a részeket nem jelölték külön. „Szeretlek úgy, ahogy vagy. Szeretlek, mert vagy. Sőt: annak ellenére szeretlek, hogy olyan vagy, amilyen vagy. A jézusi szeretet ez.”


  • KSH raktári jelzet: 624776
  • Kiadó: Szent Gellért
  • Oldalak száma: 148
  • Kiadás éve: 2014

Nincsenek megjegyzések: