A könyv azokat a tanulmányokat tartalmazza, amelyek az INCLUD-ED elnevezésű EU kutatási projekt magyarországi háttérmunkálatai során születtek 2006-2008 között. Egy részük előadás formájában elhangzott a 2007 őszén szervezett kutatási konferencián.A kutatás és ennek a könyvnek a fő kérdése az, hogy a sikeres társadalmi integráció szempontjából milyen jelentősége van annak, hogy a fogyatékos tanulókat integrált, illetve szeparált módon képzik az iskolákban. Megpróbáljuk bemutatni a fennálló helyzetet és értékelni a lehetséges fejlődési utakat. Megkérdezzük a gyógypedagógusok és más szakemberek mellett a közvetlenül érintetteket: a fogyatékos embereket és családjukat is.
- KSH raktári jelzet: 765510
- Kiadó: ELTE BGGYFK
- Oldalak száma: 184
- Kiadás éve: 2008
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése