2008. november 25., kedd

Kísértés / Kennedy, Duglas

"Sally becsületére legyen mondva, egyetlenegyszer sem sürgetett, hogy hagyjam ott a családomat. Legalábbis az elkövetkező nyolc hónapban, amíg befejeztem a sorozat második évadának munkálatait, és igazi szakértővé nem váltam a Sallyvel folytatott viszony nyomainak eltüntetésében. Ahogy közeledett a sorozat három általam írt részének leadási határideje, és egyre stresszesebb lett a helyzet - azzal az ürüggyel, hogy muszáj a külvilágtól elzárva rohamtempóban melóznom, ha időben el akarok készülni -, két hétre átköltöztem a Santa Barbara-i Four Seasons Hotelbe. Bár tényleg keményen hajtottam, az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a két hétből egyet, valamint a hétvégéket Sally velem töltötte... Magam is sokszor meglepődtem, hogy milyen profin tüntetem el a találkozók nyomait, és hogy milyen könnyedén találok ki történeteket, amikkel a kimaradásaimat indokoltam... Régebben mindig pocsék hazudozónak tartottam magamat. Ennek ékes bizonyítéka volt, hogy egyetlen korábbi félrelépésem alkalmával, 1999-ben Lucy egy szép napon rám nézett, és így szólt: - Lefeküdtél valakivel, igaz?"

  • KSH raktári jelzet: 763365
  • Oldalak száma: 338
  • Borító: CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
  • Súly: 500 gr
  • Kiadás éve: 2008
  • Fordító: TOTTH BENEDEK

Nincsenek megjegyzések: